December 24. – Karácsonyi ajándékok

Szerintem a suli szándékosan időzítette így, de a mai nap átrakták az osztályunkat egy másik tanterembe. Amit egy kiscsoportra méreteztek, de egy akkora fűtőtest van benne, amivel egy lakást kifűtesz. Jelenleg 30 fokon nyomatjuk, továbbá grátiszként a kollégium épületében van a negyedik emeleten, én a harmadikon tengődöm…

Tegnap nagy „partit tartottunk”, mivel tíz éves lett az International College, meg december 23-a van. Természetesen még véletlenül sem nevezték karácsonyi partinak, hanem 2014/2015-ös újévi parti és 10 éves születésnap. Gyakorlatilag egy 2 órás ki mit tud vetélkedő volt, ahol mindegyik jelentősebb náció előadta a saját táncát, énekét. Egy helyen láthattam egy Laoszi, Táj és Kazah néptáncot, tökéletes látókör bővítő esemény volt.

Ma pedig szent este van, ami Ázsiában, először távol mindentől, kicsit félve vártam, de van skyp, fb meg minden jó. Továbbá az osztálytársakkal tartunk egy kis összejövetelt, mindenki hozza a maga kis falatkáit és lesz szép kis finom dínom-dánom. Azért sokk minden hiányzik, például a mákos bejgli, de még véletlenül se küldjetek, mert ha kiszagolja a kábszeres kutya, engem itt állítanak falhoz. De kaptam helyette sok szép apróságot, amit ezúton is köszönök. Az ünokaöcsémék még énekeltek is nekem :).