Szeptember 11. Kivizsgálás - Kínai korházbelülről

Közvetlen tapasztalatok a kínai egészségügyről: alapvetően tiszta, jól szervezett, viszont az emberség azért hiányzik belőle. Az első sokk a labornál ért. Tudtam, hogy kell vérvétel meg vizelet; fölmegyek a kijelölt szintre látok három átlátszó ügyintéző ablakot, gondoltam itt megkapom a kis csészét, majd hívnak vérvételre, tévedtem. A vért az ügyintéző ablakon keresztül belógatott kezemből vették le, miközben négyen lihegtek a nyakamban. Ja, slussz poén, a végén kaptam 2 steril fülpálcikát, hogy azoknak a végével szorítsam el az esetleges vérzést. A többi innen flottul ment, kivéve amikor a kínai dokinak akartam elmagyarázni, hogy egy műtétem volt gyerekkoromban, egy orrmandula, ami nem minősül súlyosnak. A „nose”-t megértette végül, remélem nem azt hitte, hogy plasztikáztattam.